יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

צבוע מחזיק שני בלונים


ושוב מצאתי עצמי צבוע שלא יכול מונוכרום. חייב לפחות שני צבעים, שתי נאמנויות סותרות מתנקזות למשפט אחד. דב הגיע. שלום דב. סידרתי לך תפאורה. אתה רואה, החבר שלך ג'ויס, התנ"ך שלי שאתה לא מאמין. שמתי אותו בשבילך. וואלאס, המזוזה, למעלה.  כן, ראיתי "ז' זה  זיוף, עליו אכתוב. בשבילך:) 
 חמוש בזוג זוגיים משקפיים, באלאגאנג'ה מסביבי. נוהל תיקני של שבת
איפה היינו, קצר נשימה אכן כן. כי אתמול חוויתי התגלות והכי הכי הכי אני רוצה לספר עליה. התגלויות כמו שע. סבאג אוהב לדבר כשהוא רוקד עם וויליאם ג'ימס.  גם הוא בבאלאגאנג'ה. באלאגאנג'ה ONLINEחוויה דתית
הייתי רוצה לומר שחוויתי את החוויה באקראי, אך אין אקראי בסדרת  "ורדן מקשיב לרדיו" יודע כל רוחני מתחיל
ובכן, נחזור לעינינו
יתכן שמהרגלי לא להיות בטווח גלי האתר בשישי משעה 13:00 , לא נתקלתי בהם עד כה.חוויתי את אותה השתוקקות כילד המסרב לחזור לחוף אלא רק לגלוש עוד ועוד, לשחות למעלה ולרדת עם הגל וחוזר חלילה עד הלילה. הצמא לגמוא עוד. ת'אמת, רווח לי. מצאתי שהתוכנית שאהבתי לא נעלמה מעולם דוברי השפה העברית.
המסך עולה" ו"חתול בשק" של היום. של עכשיו. סוגה תקופתית בקול של עכשיואתמול בלילה ראיתי  F FOR FAKE.
כהרגלי, לקחתי אותו אישית כתזכורת מאין אבוא ולאן אלך. שם, במסה חזותית,יצירתו האחרונה, דן אורסון וולס באומנות וחיים. הוא הולך אחורה לשנות הרדיו שלו, המגבר הראשון שלו שפרץ המון. / וולס הפיץ קולו וקול שיקספיר בקבוצות סיפור ומוסיקה מילדות.
עם כל הבלאגנג'ה מסביבי,  איך לא  אמצא עצמי חושב על ע נקודה סבאג, מצ'קצ'ק ארבעת מאפייני ההתגלות. גופי תופר בתנועה ראסטאפארית זעירה בין הרמקולים את השורה.
החניתי את הרכב אך עדין המשכתי לשבת בשולחן בית הקפה המקורר ממתין לאנשים שישבו לידי וידברו איתי. אני שותה (מה אני שותה? נדמה לי קפה) משלם בדרך כלל. פעם התחלקתי בחשבון עם ג'ינג'ית ששוחחה איתי. רגע נגמר, היי מי אתם? יש לכם אתר, משהו
מזיע, הפרדתי עצמי מהריפוד בתום התוכנית לצלילי please don't go away שר להם שרים לי, מעכב את היציאה למטלה ביומן. צלילי "גברת רובינסון" הפעם אני בסוף שנות השישים.שנות השבעים השמונים התשעים אלפיים +חולפים  מאחורי, כמו  איליין (רובינסון) ובנג'מין (דסטין הופמן) מחלון המושב האחורי של האוטובוס שבעזרתו, הם נמלטו מכבלי העבר, ואני
מאימת ההווה
התוכנית הצבאית שבאה אחריה מפליטה אותי מחוץ למכונית. ננזל לטאי צ'י בפארק הירקון

בשבוע הבא סיפור ישראלי נכנס לכלא.   מה יהיה ? YOOOOO
רגע, מה זה-------> 
וואלה מזל שאני ברוגז עם 106,
ככה אני יכול במקביל לאהוד את קבוצת צעירי גל"צ עם אתר וזקני ה-106 עם פורום של פעם. 
ואם יאשימו אותי שוב, כמו  בימי הילד רק רדיו, שאני צבוע ושאי אפשר גם מכבי וגם הפועל, ו"שיותר מנצחון קבוצתך חשוב הפסד היריבה הביתית." ובעיקר בכדוריד  אני אתקוף חזרה + ציטוט
היי, לא המצאתי את השיטה, כל המדינה מוצפת בזיופים והכי חשוב----->פרק חדש כבר באתר!

לא, לא גמרתי לראות את זיוף, זה שכתבתי ראה בעבר זה כי חזרתי בתום לב על שאלתך כתשובה. ראיתי ואני רואה עדין. מספיק מדויק. סבבה. עכשיו אתה מוכן לתת לי לגמור להעריץ את הדור הצעיר


r is 4 radio /אילה נצר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה