יום שבת, 17 באוגוסט 2013

הרצל סלמה הכי אסתרהזי שיש

לשמוע משהו של מישהו מלפני 500 שנה חלקי ביצוע מלפני כמה? בוא נברר...מממ בוא נגיד 1950-1980, לא נכנס לפרטים. = כאן עכשיו. כי כבר מתקרבת שחרזדה.  פוסעת לאיטה, שובלי שמלתה נגררים כתמונות קטועות מתכווצות למשפט. ועכשיו פיקולו כזה. די לה לה לה לי, די לה לה לה להי. נשרכים עם הכינור והתזמורת ממממממממממממ... מממממממממ. השמלות משתנות מעל נושאות השובל ולעיתים נושאות השובל מחליפות צורה. וסדר התמונות מתפתל מתעקל במקצבים. מקיף מלטף. מתקמר פנימה ומתקער החוצה קורא. השובל והאשה משחק איתי ואני משחק איתו. רוקד, ברור רוקד כמו ארול פלין לדייזי דאק.  בטח שאעשה כרצונך, מה היתה שאלה?
אני מהרגע הראשון זוכר ולא זוכר שהיתה שאלה, היתה שחרזדה
פה זה הבריטון
חוגג חיים
מזכיר לחבב למשל. להיות נימוסי מאוד חשוב, אמרתן, ויותר משחרזדה אחת. לא שואל למה.
לה בוהם
20 התבוננויות בישו ולאחריו ההחלפה.
מה פה היה פה? מי,מי? איך מגיעים לשם ומשם. בכוונה אין פלייליסט?  ומה עם "מפתחות" שפתאום נעלמה
תרגע,  אתה הולך רחוק, הכול בסדר הנה  ניחוח שוברטיאדה, מעגל תמיכה תומך. אפשר למשל לשחק "ארצות" בו. הוא אמר איינ שטראסה? רחוב אחד. הנה אני גם הולך. פותח את השער הרצל סלמה הכי אסתרהזי  שיש. מי צריך להדחף בתור בנתב"ג ברגע זה.
שלט דרכים קלטתי
ומיילס זה הרינגטון של יהודה
גם אנחנו מודים. איתמר זמיר יש פייסוש קובי מורדוך וענת הראל.
תם המסע של יום שלישי ויש שידור חוזר מתי שהו איפהשהו שזה גם עכשיו. אוטוטו ימתין גם הקובץ
לעזאזל, זה היה פיקולו או חליל? 
לא,לא מביא לך שום קטע לאייר עד שאני מברר
אורדיצ'ה  בחייך, כנסי כבר לאוטו ונסע



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה