יום שני, 8 ביולי 2013

Black Rider

עד שהתשובה מהפרש השחור (88FM 23PM) תאשר שהפרש צאצא  של הצל הגדול ולא סתם מתחזה לבנבן אפשר להכנס ליום השלישי של קורס הכתיבה בחממת הארץ. 
לפני שנכנסים לספר מוקס נוקס בוא נדבר על השבוי, מי הוא?
כצפוי התשובה מחולקת לשניים: א-  יצור אנושי  בכל גיל (נמוש שכמותי, כדי לחמוק מקביעה העלולה להתפרש שיש לי ידע מוקדם, אני מסרבל את שני השמות.  האם מדובר בזכר שבוי או נקבה שבויה, ואולי תאומים? בני כמה?). ב- אחד מה"אחרים" של הסופר .
כיוון ששתי האפשרויות לא מנוגדות יש מצב שהן לא העניין או שהכותב מבצע הסתרה לא מודעת
אפשר להניח שאין כל עניין בשבוי, שהוא רק תירוץ. אפשר להתייחס באדישות אליו בדיוק כפי שהפרש השחור מתייחס לשאלתי. מבחינתו, תקשיב למוסיקה- מה אכפת לך השואל אם הפרש השחור הוא רוח רפאים,  עבד נורא של הטבעת. טוב, לי אכפת. אני קצת נודניק יכול להיות וכך חלק מהאחרים שלי, קוראי ברגע זה. שאני אניח לשתי עלילות נפרדות לחלוטין מאוחדות על שבוי שאפילו אופציית רוח הרפאים המרנינה לא מרומזת בהקשר אליו. 
יודעים עלין שהוא שבוי על ידי הנחילים שמבצעים עליו תהליך שפעול. המילה שפעול שולחת קישור לערך הויקיפדי שלה שמספר ש"שפעול או אקטיבציה הם היכולת ליצור פעולה חדשה או להגביר פעולה קיימת. אני הולך לעשות ים ספוילרים בקורס אבל הנוהג הפסול והנבזי הכרחי לדיוננו: הנחילים שובים את האנושי כדי לקחת ממנו את חוש הריח
חוש ריח,היכולת להבחין בחומר נדיף באוויר חזק ביותר בקרב נשים ולכן הסתברות גבוהה שהנחילים, שהגיעו להכרות עמוקה וממושעכת עם המין האנושי, בחרו בנקבה-נקבה או בזכר נקבי לשפעל את חוש הריח אצלם
pearl jam started oh ye, move over fucken unresposive black rider, u  r nothing  but a temporal shadow 
sssshuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
,let the real tough ones 
WHAT 2 DO 
 המלך בשעה זאת מרוקן את מעות חבריו בפוקר אל תוך הלילה

pearl jam alive

Bring Pearl Jam to Israel - Alive

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה