יום שבת, 13 ביולי 2013

דורי בן זאב סופרמן

אני יודע שדורי בן זאב סופרמן. אני  מתלבט אם הוא מסדרת ה-SUPER  ואז הוא "סורפדורי" או מסדרת ה-MAN ואז אפשר יהיה לקרוא לו "דורי מן".  שכשאנסה לשטוח טיעונים לאחת מהברירות, אתקל מן הסתם, בקשיים. בטוחני שלאחר שאדון בענייניות בטיעון, תנפנפו גם אתם לסופרדורי, שמעופף מעלינו ומשדר בנון שלנטיות באולפן כאילו לא מדובר בשתי פעולות סותרות לביצוע במקביל. שישי בצהריים דורימן ברדיו. עוד שעתיים יסגר ספק ציוד הספורט הנאמן, ישאיר אותי בסופ"ש עם ים גבוה, גלי וללא הסנפירים שהבטחתי לעצמי מתנה ליומולדתי. היי סופרדורי, יש עיצה?
סופרדורי מתייעץ עם EHOW בשאלת סנפיר הולם לי ולבוגי. דורימן אומר שאם יש לי שאלה הסבירות שיש  דג ברשת שתירגם רצונו, פחדיו, חששותיו, המלצותיו, מסקנותיו, תובנותיו למשהו שאם לא יועיל, הרף עין לא הזיק.חפש את הדג, ואם אין אולי תהיה אתה.
ישנם סוגים שונים של סנפירים. סופרדורי עוזר לי בעקיפת מערבולות הדקדקנות ומחליט במהירות. בעוד אני מתעכב על עוצמת הֶנֵּעַ והדרת רשתות שיווק,הוא כבר אחוק של המוכרן צוחק עם הקופאי. יאאללה איזה דורימן
 גבורי-על, כבני אנוש מתמודדים מצעירותם - עכשיו שנתקענו, אז? - מי שלא חושב כך
שיפסיק לקרוא עכשיו 
 למהססים ( די נו התחלתי לקרוא אני בסבבה עכשיו אני צריך החלטות שחרר אחי זרום)--> ארוע בו מתעמת לוחמ-על עם חולשתו ופגיעותו שכיח.מדי שבוע אנחנו שומעים על איש-קרח צעיר שנוחת בשמש ולומד שכוחו מוגבל. בסופרמן האחרון, לאחר שסופה הרגה את אביו, נאלץ הנער סופרמן להפרד מאמו, איילת לארה ואן לור זורר,לצאת לדרכים ולגלות מהותו. לאחר שנים של התנהגות סופרמנית לא מודעת, לאחר שלמד על טבעו האמיתי, מתרסק סופרמן על ראש ההר כבר בטיסה הראשונה שלו כלוחמ- על מודע לכוחו. 
מלכות החמון או יה עברית שפה נהדרת 
אז מה הקשר בין התרסקות מודעת לשאלה אם דורי בן זאב SUPERמן או דוריMAN
אני מתקשר לידידי הדג שיחלץ אותי. הדג מומחה להיגדים ופנטזיה, whats up last seen 08:48
הקשר בהסכמה בינינו
עד שהדג יענה לשאלות נוקדניות, חביבות עליו כסטייה וכמשיכת זמן דנקנרית לנושי IDBבתקווה לנס גז תשובה.
נקודות דיון: 1- אילו תכונות סופרמן משותפות לשדר וסופרמן.2- הפרכת טענות הנגד. 3- מדוע השדר מסתיר זהותו? 4- האם איילת לארה ואן זורר תסכים לקבלו שוב כבנה.  בכלל מיהו חושב את עצמו 
עמדות מנוגדות עשויות להיות הגיוניות באותה מידה. כדי להכריע בינן יש לבחון באופן שיטתי את חוסן הנימוקים. למשל---> כל הגיבורים 
יכולים לעוף + סופרדורי  הוא גבור --> סופרדורי יכול לעוף. המשפט תקף אך המסקנה לא קבילה ללא הוכחה. הלוגיקה לעיתים צורה ללא תוכן. חזרנו לרטוריקה-אומנות השפה וההבעה לחקר האמת כמתודה להעלאת טיעונים 
הדג לסט סין 13:04 עונה השאלה: האם דוריMAN יוצא לחופש ? מאיפה אני אמור לדעת, תשאל אותו, הוא לא עונה, הם אף פעם לא עונים
הוי מה זה, איך הגענו לכאן 
הגענו? אתה הגעת, עכשיו נופף לדוריMAN שהתרסקת על הר הגיגיך 
הוא יחלץ אותך
כמובן
                             זוהי הקייטנה שלנו 13:06  
מחר- האם סופרמן יכול לצאת לחופשה מדי פעם
עד שיגיעו הבלונים
אפמפם ההזמנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה