יום שלישי, 16 ביולי 2013

שמשיות מעופפות

קרטיבים יש לנו פה, שמשיות מעופפות ואין רעש של מטקות או מדוזות. קליפורניה דרימינג וניס ביץ דרך יפו. יובל אומר הכל
יובל מתקלט 5-7 רדיו תדר תל אביב פורט סעיד

אני מכיר אותו ים בשנים את יובל ממקומות שניתן לצמצן למילה הזויים אבל אז ניואנסי צבע ראפ בתחילתו וקהילת חרדי ברוקלין [ב"ה עוברים מספרית את גודלם טרום שואה] יטשטשו בהנף תחנת תחתית. ניו יורק 86. יובל לא השתנה הוא  בדיוק כמו בתמונה אבל לעיתים גם הוא מתחלף ונראה אחרת. הוא מצייר את עצמו אז אין בעיה להכיר. כיון שאני מכיר אותו אני יודע שהוא יתעדף מהר מאוד את מצב העניינים איתי, שהמשפחה מגיעה, שיש פה מוסיקה ממסיבה מאחורה, שיפודי טמפה על האש


רבי אספסוניק שואל איפה אני. סורי, היום אני בתדר. תדר הם הילד החדש בכיתה, בן 4. גדלים מהר חלוצי הרדיו האינטרנטי (הווארד שטרן מגיע ל-KROCK NY שש בבוקר עד עשר, משדר  עם מושא כמיהותיי רובין, חמישה ימים בשבוע מתקין תעלות מזוג אוויר כתירוץ) אבל היום אני בכלל סופרמן בחופשה. 
סופרמן לא יוצא לחופשה ולכן אני לא באמת סופרמן. על סופרמן למלא מספר תנאים ואחד מהם למשל הוא שסופרמן לא יוצא לחופשה. למה? תשובה בקייטנה במסגרת כל קבוצות הדיון שנשתעשע בעזרתם. כמובן ששאלה {תשובה=גז, ראה, מתי זה היה אתמול? לא אתה לא הולך לשום כרטיסיה צדדית לא חלון חדש לא בדוק במילון } יובל. אתה.
מה נעשה בקייטנה:
פשוט
אני, כמדריך האחראי, יעלה שאלה בענייני דיומא. נדון. תשובה=גז אמרנו ולכן כשהשאלה תגרר כחוט אחר בלון בצאתך מהקייטנה [כשזה עכשיו אם בסיום משפט זה תקפוץ דף או עוד-למה אין קאונט מילים פה, הביאו ראש הטכנולוג!! טפפפ מה צריך הפגנה סגנונית-או בנוהל עזיבה ארוך כמו סגירת X חלון]
ובמילים אחרות: ובהנתן ששאלה מהקייטנה תתגנב לפעילות אחרת באותו יום ותהיה לך תשובה במקום: קיבלת כוכב
איך? מה, לא מלהיב?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה