יום ראשון, 28 ביולי 2013

רון עושה צחוק


רון, מה אתה עושה צחוק? אם את שידורי קונצרטבוקריום האהבה, יום הנישואים ה-58 של אמאנימה ואבאנימרוד אתה מתחיל  בבגטלות של בטהובן אני בטוח אסתבך בצרות פריימל על הצהריים. הבגטלה, יצירה מוסיקאלית לא יומרנית תאלץ ללוות רשימה לא יומרנית. יש דבר כזה-רשימה לא יומרנית? רון מרחבי על הבוקר, אורלי M מאחורי הקול האלטי המלטף. מימיני
יוליסס, המקור וביאור שלח, בלום והזרם יוצאים לטייל בערוגות אוכלי הלוטוס. מצד שמאל
 - Infinte jest,
הקומדיה האלוהית של המאה ה-21. קח אותי הלאה פליז

שומן (רביעית מיתרים),אתה ממשיך אני שומע
מה עשיתי אתה שואל
בוא אני אגיד לך 
א- פוראליז, החביב על אמאנימה היא בגטלה. בתור עלה נידף מקצועי וכמעט מוכרן  באוטו גלידה, פוראליז הוא לא עלה מיובש באלבום. המחווה רומנטית ראויה אך שגויה בשיוכה ללהיט של בטהובן
ב- שומן, קרוב מדי לשו-פן.רגישות יתר? כן. לא יעזור לי, הצצתי ובדקתי שאתה הולך למלאות בפולנים את יום האהבה/יום הנישואין
כתבתי 58. כן. עוד פעם 58. זה 13, אבוי
שוברט, שלושה קטעים לפסנתר. לבד פסנתר. איזה יופי. חודשים לפני שהוא מת והוא יודע.מיצוקו אוצ'ידה השם והאצבעות מכשף דמיונו של כל מלך אורז ממוצע.
השתחררתי רון, 'שתחררתי.  עזבתי פריימל פילינג, דאנס אוף לייף איז דה ניו אולד גיימ אין טאון
אין תחליף לריח המוות. ממממ...
משפטי פרידה, לא אמשיך איתך לדבוז'אק, אבל אם זה היה תלוי בי לא הייתי עוזב את סלון הריקוד שפתחת ליום האהבה. אמאנימה ואבאנימרוד הולכים לחגוג עם צילה ועמנואל, שניים מתוך שלושת הזוגות ששרדו כזוג שהתחתנו בקיבוץ לפני 58 שנים. עמנואל בן 80. אבאנימרוד עונד לו את אות זקנשבט של גרעין "בתלם" לניר אליהו. חריש בהיסטוריה של הכלל. בטון הנכון לקריאה גם שוברט יאפשר לקונצרטבוקר ליום האהבה להיהפך לשיר הלל לזוגיות. הנה ציפור
במקום תמונה
מצייצת
צוויץ צוויץ

תרגום גרסה 1 : מחוה נצחית/דיוויד פוסטר וואלאס
שנה של שמחה
אני ישוב במשרד, מוקף ראשים וגופות.

והנה תמונה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה