יום חמישי, 11 ביולי 2013

מטעה טיילים

DJ כלבתא, רדיו תדר 
לספירה אחורנית כמו לתדר יש יתרון אבל היא בעייתית לשכמותי.

ולצטט את עצמי מהפייס, יומולדת היום אז יש מיקס חדש
"
המליצו לי על מאמן אישי והפגישו אותי עם אחד הטובים בשוק שהסכים לקחת אותי פרו בונו. את כספו עשה המאמן ממתאמניו, שתופסים עמדות מפתח ומתוגמלים נאה עד מעולה. צורפתי למחלקת גמילות החסדים שלו. לאחר שתי פגישות הוא השהה עצמו. הסיבה: "אתה לא מאפשר לעצמך נפשית ומעשית להכנס בין פטיש לסדן". למה כל ההקדמה הזאת ידידי? כי אחרי שהשותפה המוכשרת שלי Ayala Netzer תשלח לי איור שיעלה בבלוג, אני יוצא למספר שעות לעולם ללא אינטרנט, כדי להמשיך לכתוב את גרסה ד' לספור הבדיוני במסגרת פטיש וסדן. דמיוני, שכבר אף לא אחד (חוץ מהחיים האלו לעזאזל? ) מסוגל לכלוא אותי.ככה ורק ככה אני מחבב את עצמי ליומולדתי. נשתמע בלילה,
Like ·  · Promote · Share
בטקס הספירה לאחור יש מאפיינים דומים לשיטת הפטיש והסדן. המספרים יורדים עליך או עולים אליך אני הצג.
מאז שג'וליאן, הבוס המיתולוגי שלי בחברת ההזנק שטח בפני את שיטת המסכים היורים, נכבשתי בפניה. הרעיון הוא להזיח הצידה את ההתרכזות במיקוד, במשימה בודדת.  במקומה מציבים  מספר נקודות גירוי לעין. ובכל עצירת גירוי ניצבת משימה. ואז-מנהלים את המשימות. מה שג'וליאן עשה בחדר המחשבים היה להקיף עצמו בכעשרה מחשבים. וכך בנגריה, בכל עבר יש עבודות עץ לעשות. אפילו במטבח הוא חייב לבשל כמה מנות בכדי לאכול חביתה. להבדיל מסיזיפוס, שעליו רק לעלות ולרדת עם אבן, מטלותיי מגוונות. פעמים  מרצה אני עונשי מזאוס באי של האדס, אל השאול. יש לילות  שבהם, כסיזיפוס בצעירותו, ערמומי ורשע, אני מטעה משוטטים ורוצחם ללא סיבה לבד מהנאה.
הנה מגיע איור ראשון של השיגועים---------------------------------------->
 

הסיבה שקפה דה מרקר לא מופיע ברשימה, היא טכנולוגית בעיקרה. קשה עד בלתי אפשרי לראות את הקפה בסמארטפונים וזה אומר שאנחנו קהילה קטנה וחמימה. אני אשתנקר קצת ולבלוג בקפה יהיה מקבילה בבלוגר, שם ירוכזו דיוננו על הספרים שנקרא.
אבל לפני הכול - מדובר בקומיקס {בזמן מאבק שליטה לניצול אוויר כדה"א, נשלחת יחידת לוחמיעל להציל אנושי משבי הנחיל בדיזנגוף סנטר}. היום, חם מהתנור הגיעו איורים ראשונים של הדמויות
תRד. הדמות שהכי קל לי להזדהות:}  לוחמעל רגיש ונאמן. 

dj kalbata

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה